April: Highscore

0kommentarer

Något försenad topplista, men här är den i alla fall!
Eftersom detta är den allra första topplistan så skall jag gå igenom hur jag har tänkt mig att detta skall fungera.
Som tidigare nämnt så skall jag göra en lista för varje månads bästa releaser. Det släpps en hel del indiespel varje månad, men jag själv har valt att endast lägga upp dem jag finner intressanta. Därför kommer listans längd att variera beroende på hur många spel jag fattat tycke för. Som längst blir listan fem platser lång, men är det en tråkig spelmånad så kommer även listan att kortas ned.
Jag kommer skriva en lista på alla releaser och även nämna vilka jag ej har haft möjlighet att spela.

Releaser: April

Braid
Glum Buster
Judith
Mental Repairs, Inc
Pandaland
Scarygirl
The Dishwasher: Dead Samurai
triptych
Zeno Clash

Topp 5: April

1. Judith
2. Glum Buster
3. Mental Repairs, Inc
4. Scarygirl
5. Pandaland


Braid har jag ej provat eftersom jag redan har spelat igenom det på Xbox 360, men jag har hört att det skall fungera fint till PC.
Zeno Clash har jag ej spelat pga. ekonomiska skäl. Men när jag väl får lite pengar över så blir det garanterat ett köp.

Då var april månad avklarad, nu fortsätter vi in på maj månad som förhoppningsvis bjuder på några bra releaser.

Kommentera

Publiceras ej