Huh?

0kommentarer

Nej, jag är inte död om någon nu trodde det. Men man skulle i princip kunna säga att jag befann mig i paradiset! :D
De följande 7 dagarna efter min senaste bloggpost erbjöd ej på något intressant alls. Spelet jag egentligen skulle lägga upp den 12 var mer ett slags experiment som höll på i 10 sek och som inte var särskilt intressant, därför kände jag att det ej var nödvändigt att lägga upp det.
Men! Den 19-20 maj var jag på Nordic Game 2009 i Malmö!
Väldigt roligt och intressant besök, jag fick bland annat möjligheten att intervjua Suda51 och Alex Evans. 2DBoy var faktiskt också där och det hade vart perfekt för denna bloggen med en intervju med honom. Men det blev tyvärr ingen intervju.
Jag fick dock höra att han reser runt genom hela Sverige för att besöka alla indieutvecklare.
Det blev dock inte mycket till vila eftersom på lördagen den 23 maj spelade Powerplay live i H62 i Sthlm. De hade ett Mega Man event som var riktigt bra!
Sjukt rolig kväll med mycket bra musik som spelades!
Bilder och videos finns att hitta på Xboxflickans coola blogg, check it!
Det har hunnit släppas lite intressanta spel under tiden jag varit borta och jag lovar att jag skall lägga upp dem så fort som möjligt!

Kommentera

Publiceras ej