Which

0kommentarer

Which



Ett skräckspel gjort utav Mike Inel.
Detta är bland det mest skrämmande jag någonsin spelat.
Spelet tar inte mer än 10 min att spela igenom, men det är de 10 mest intesiva minuterna du kan tänka dig!
Det spelas ur ett förstapersonsperspektiv och allt är svartvitt. Stämningen är fruktansvärt tät, det enda du hör är ljuden av dina egna fotsteg.
I zip-filen hittar man tre olika versioner av spelet. En för lite äldre datorer, en för datorer med kräm och en där du kan använda dig av röd-blåa 3D-glasögon. Ni som äger ett par 3D-glasögon rekommenderar jag att spela i 3D. Jag själv har ej kunnat prova i 3D, men jag kan tänka mig hur mycket mer inlevelsefullt det skulle bli!

Format: PC

PC

Hemsida: http://forum.thegamecreators.com/?m=forum_view&t=165155&b=5

Kommentera

Publiceras ej