När vi två blir en.

1kommentarer

Om du tänker på Gyllene Tiders gamla dänga när du läser rubriken för detta inlägg ska du tänka tvärtom. Vi har ett bra tag varit två personer som skrivit på Quicken, men nu kommer jag att lämna skeppet för nya utmaningar.
 
Med siktet inställt på att nå ut till fler läsare och sprida ordet om indiespel kommer jag alltså inte sluta upp med skrivandet om spel utan jag beger mig helt enkelt till sidan Miniboss för att börja skriva hos dem.
 
Jag vill passa på att tacka för den tiden jag haft hos Quicken och hoppas att ni som läser har tyckt att det jag delgett er har varit bra. Vidare vill jag tacka Kristofer extra mycket då han verkligen har lyssnat på vad jag haft att säga och tagit alla mina tips och funderingar i beaktning.
 
Som ett sista inlägg här kommer jag att publicera recensionen som var mitt "arbetsprov" för mitt nya hem.
 
Med ett stort lycka till i framtiden till Quicken säger jag; tack och hej!
 
Martin Ternander

1 kommentarer

Guest

01 Oct 2012 19:24

Hej då Martin!

Kommentera

Publiceras ej