Göteborg

1kommentarer

Just nu är jag i Göteborg och hälsar på mina vänner. Det spelas en massa Resident Evil 5 och det är kickass!

Men lite uppdateringar skall man hinna med också. Den första är en riktigt bra release!

Braid



Detta är ett utav spelen jag tidigare nämnt bland mina favoriter. Det är gjort utav Jonathan Blow och har funnits ute ett bra tag till Xbox 360.
Idag släpps det alltså till PC och finns att hitta på flera olika ställen. Priset ligger runt 15$.

Finns att köpa på: Steam, Impulse, Greenhouse, Gamersgate


En annan awesome grej som jag hittade är en trevlig 16-stegs sequencer!

ToneMatrix




En enkel sequencer som har ett härligt ljud och även lite mysiga vatteneffekter som gör det lite mer tilltalande.
Klicka på länken och njut!

ToneMatrix

1 kommentarer

Quatí

24 Apr 2009 00:07

TM var ju sjukeligt mysig. Alla borde se det åtminstone en gång.

Kommentera

Publiceras ej