God Jul

0kommentarer

God jul allihopa!
Jag hoppas ni har haft och kommer ha en fortsatt trevlig dag.

Som lovat skriver jag idag ett inlägg och har något planerat där alla får delta.
Det är ingen tävling för jag vill att alla skall vara vinnare.
Som ni förhoppningsvis vet så skapades denna bloggen den 24 mars 2009, den drog igång på riktigt den 1 april. Men dagarna i mellan 24/3 och 1/4 fyllde jag med mina absoluta favoriter från indiescenen.
Den 24 mars till 1 april år 2010 skall jag göra detta igen, men! Denna gången skall det vara era absoluta favoriter från indiescenen. Det kvittar hur gamla eller nya de är, bara de är era favoriter och att det är ett indiespel.

Det jag vill att ni skall göra är att maila mig på quicken"snabel-a"bredband.net (byt ut "snabel-a" mot ett @).
Berätta vilket spel det handlar om, spelets hemsida, en text där du berättar om spelet och ditt namn/smeknamn.
Ni får skicka in hur många bidrag ni vill, bara de handlar om indiespel. Alla bidrag kommer att tas med.
Detta skall ni göra senast den 23 mars 2010.
Har ni några frågor så tveka inte att maila eller lämna en kommentar här.

Återigen, god jul!
Ät nu mycket gott och ha det riktigt fint!
Vi ses igen år 2010!

Kommentera

Publiceras ej