I'll be back!

0kommentarer

Mitten av januari sa jag? Februari menade jag, såklart.
Nu är jag tillbaka efter en massa jobb, jobb, Broken Sword, Mass Effect 2 och lite mer Mass Effect 2.
Detta årets första och andra kvartal är ju helt sinnessjukt om vi pratar kommersiella spel. Storspel efter storspel, hur skall man hinna? Tur att man jobbat åtminstone.
Men det är ju inte detta Quickenbloggen handlar om, det är ju indie vi talar om här!
Vad har siken nu gjort under dessa två månader, kommer det vara värt att följa bloggen?
Jo jag har jobbat en hel del, jag har även fått teorimaterialet för Boeing 737NG (peppen!!) och jag har även inhandlat diverse produkter för att göra bloggen bredare.

*En Playstation 3 står nu och glänser jämte min Xbox 360. Indiespelen dominerar inte riktigt på Playstation Network, men det finns några och ett utav dem har ett supererbjudande i 7 dagar. :)
*Min gamla iMac har fått ersättas utav en ny, fräsch 21,5 tum iMac där jag kör Snow Leopard och även Windows 7 via bootcamp. Med mer prestanda och allt i samma låda så ger det mig åtkomst till fler spel, speciellt flera tunga Windows spel.
*Vi fortsätter på Apple spåret med en iPhone 3G 8GB. AppStore blir större och större för varje dag och en hel del intressanta spel finns att hitta där. Quicken skall självklart få ta del av dessa också.

Bloggen är alltså igång igen och snart närmar sig bloggens födelsedag!
Men jag har inte fått in många bidrag ang. era absoluta indiefavoriter. Kom igen nu! All info finns i detta inlägget, se till nu att vi får en välfylld lista!

Kommentera

Publiceras ej