Paus

0kommentarer

Som ni säkert har märkt har jag uppdaterat väldigt dåligt den senaste tiden och tyvärr kommer det fortsätta ett tag till.
Det är mycket arbete med huset just nu och även en hel del extraknäck på Konsum (allt för att kunna finansiera Quicken och pröva fler indiespel för eran skull. ;) ).
Jag har en hög på ca 30 spel som skall testas och spelas, och med allt arbete runt omkring så hinner jag tyvärr ej.
Därför får bloggen ta en julpaus och förhoppningsvis komma tillbaks till 100% effektivitet i mitten på januari.

Men vad är det som tar så lång tid då kanske ni undrar, det är väl bara att länka till spelet och så har du ett inlägg?
Jag vill inte göra det så "lätt" och tråkigt. Jag vill testa spelen och spela igenom dem, alternativt komma en väldigt bra bit in i spelet, för att kunna avgöra om det är ett spel värt att blogga om.
Att länka direkt till något spel man inte testat alls som ser kul och intressant ut för att sen visa sig vara värsta skräpet är inte något jag vill göra.

Ha det nu så fint och spela mycket bra spel! Titta in på Indie Games-bloggen om ni känner att behovet för indie är för stort.

(Titta in här på julafton, jag har något inplanerat där alla får delta.)

Kommentera

Publiceras ej