Maj: Highscore
0kommentarer
Här kommer topplistan för maj med ett lite annorlunda upplägg.
Det släpptes inte mer än 4 intressanta spel i maj och vanligtvis gör jag en lista där jag visar alla spel som släppts och därefter en topplista. Därför integrerar jag båda listorna i topplistan. Självklart gör jag så här endast när det är 5 eller färre releaser, en ändring dock som jag gör idag och som skall hänga med varje månad är att jag länkar varje release till sitt blogginlägg.
Då så, här kommer listan!
Topp 4: April
1. Paper Moon
2. Almudy Park
3. Ivory Springs
4. Striptease
Tittar ni förresten på E3? Om knappt en timme är det dags för Nintendos presskonferens! Pepp!
Det släpptes inte mer än 4 intressanta spel i maj och vanligtvis gör jag en lista där jag visar alla spel som släppts och därefter en topplista. Därför integrerar jag båda listorna i topplistan. Självklart gör jag så här endast när det är 5 eller färre releaser, en ändring dock som jag gör idag och som skall hänga med varje månad är att jag länkar varje release till sitt blogginlägg.
Då så, här kommer listan!
Topp 4: April
1. Paper Moon
2. Almudy Park
3. Ivory Springs
4. Striptease
Tittar ni förresten på E3? Om knappt en timme är det dags för Nintendos presskonferens! Pepp!
Kommentera