Get creative

0kommentarer

Mina goda kreativa vänner Erik och Steve skall båda två bidra till bloggens födelsedag!
Det tycker jag är jättesnällt utav dem! Som tack tycker jag att ni alla skall ta och besöka deras bloggar.

På Eriks MASSKONSTRUKTION-blogg hittar ni jävligt häftiga tecknade och tryckta verk som Erik gör i skolan eller på sin fritid. Ni hittar även tips om Hardcore-events runt omkring i Sverige. Erik tycker också om film, så jag rekommenderar alla att kolla igenom hans besök på Göteborgs Filmfestival. Varje inlägg i artikelserien är illustrerat av Erik. Det ni!

Steve är lite utav en allt-i-allo person. På hans blogg Did It Myself kan ni hitta allt från teckningar, skisser, flashfilmer, stopmotion och musik som Steve själv har skapat. Väldigt brett, eller hur? Jag tycker ni skall ta en titt på hans flashfilm på Newgrounds.

Jag passar på att påminna er alla om att skicka in era bidrag. Alla bidrag skall tas med och det vore riktigt fett med en stor och välfylld lista på era favoritspel!
Instruktioner finns i detta inlägget.

Kommentera

Publiceras ej